Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради
Міністерство освіти
і науки України
 

Що робити вступнику у разі помилки в документах

Дата: 04.08.2020 22:47
Кількість переглядів: 20

Фото без опису

Вступникам, які не можуть зареєструвати особистий електронний кабінет через помилки у документах про повну загальну середню освіту, необхідно звернутись до сервісу підтримки електронних кабінетів вступників.

Про це повідомили в Міністерстві освіти і науки, з посиланням на відповідний лист освітнього відомства.

Зокрема, вступнику необхідно надіслати лист на електронну пошту ez@inforesurs.gov.ua.

Листи мають містити:

  • тему «Помилка при реєстрації П3.3.1» – при помилці «П3.3.1 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО»;
  • тему «Помилка при реєстрації П3.3.2» – при помилці «П3.3.2 Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про ПЗСО та сертифікаті ЗНО».

До листа необхідно додати: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта (з ПІБ, серією, номером, датою видачі, терміном дії (для ID-паспорта)), скріншоти з помилкою.

У разі виявлення вказаних вище помилок, їхнє тимчасове виправлення здійснює ДП «Інфоресурс» без необхідності негайної заміни документа (виготовлення дубліката) – це дасть можливість вступникам подати електронні заяви.

Виготовлення дублікатів повинно бути здійснено не пізніше 1 листопада 2020 року


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень