Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради
Міністерство освіти
і науки України
 

ЗРАЗОК ЧЕК-ЛИСТА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НУШ(БАЗОВА ШКОЛА)

Дата: 22.06.2022 14:01
Кількість переглядів: 489

Фото без опису

Чек-лист – це список, алгоритм або перелік із чек-боксами. Його ще називають «галочковий список», коли важливо рухатися покроково і не можна виконувати «напрацьоване» у довільному порядку.

Чек-лист надзвичайно важливий там, де необхідні точність, пунктуальність і послідовність.

Чек-лист має бути робочим: у конкретній команді вчителів, конкретно з їхніми дітьми, у конкретному навчальному закладі. Це – головний його критерій.

 

Блок 1

(документи)

 

Блок 2

(організаційний)

 

Блок 3

(операційний)

 

Концепція Нової української  школи.

Державний стандарт базової середньої школи.

Типові освітні програми.

Модельні навчальні програми, їх варіативність.

Кодекс безпечного освітнього середовища.

Лист МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21 «Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».

 

Освітня програма навчального закладу.

Методичне об?єднання вчителів, які працюють у 5 класі.

Ознайомлення із системою роботи у 1-4 класах.

Ознайомлення із системою оцінювання у 1-4 класах.

Розроблення власних критеріїв і шкали оцінювання.

Розподіл ролей у команді вчителів.

Створення кейсу інструментів формувального та сумативного (підсумкового) оцінювання.

Визначення наявного рівня наскрізних умінь  в учнів класу після початкової школи.

Узгодження переліку наскрізних умінь для формування яких потрібна особлива увага в цьому семестрі/півріччі.

Алгоритм відстеження змін у навчанні учнів.

Розробка навчальних програм.

Розробка чек-листів для самооцінювання  та взаємооцінювання.

Розробка календарних планів з урахуванням горизонтальної  інтеграції.

Розробка алгоритму реалізації діяльнісного підходу.

Взаємовідвідування уроків.

Відстеження змін у навчання учнів.

Корегування алгоритмів і кейсів оцінювання.

 

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень