ЗРАЗОК ЧЕК-ЛИСТА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ НУШ(БАЗОВА ШКОЛА)
Чек-лист – це список, алгоритм або перелік із чек-боксами. Його ще називають «галочковий список», коли важливо рухатися покроково і не можна виконувати «напрацьоване» у довільному порядку.
Чек-лист надзвичайно важливий там, де необхідні точність, пунктуальність і послідовність.
Чек-лист має бути робочим: у конкретній команді вчителів, конкретно з їхніми дітьми, у конкретному навчальному закладі. Це – головний його критерій.
Блок 1 (документи)
|
Блок 2 (організаційний)
|
Блок 3 (операційний)
|
Концепція Нової української школи. Державний стандарт базової середньої школи. Типові освітні програми. Модельні навчальні програми, їх варіативність. Кодекс безпечного освітнього середовища. Лист МОН від 06.08.2021 №4.5/2303-21 «Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».
|
Освітня програма навчального закладу. Методичне об?єднання вчителів, які працюють у 5 класі. Ознайомлення із системою роботи у 1-4 класах. Ознайомлення із системою оцінювання у 1-4 класах. Розроблення власних критеріїв і шкали оцінювання. Розподіл ролей у команді вчителів. Створення кейсу інструментів формувального та сумативного (підсумкового) оцінювання. Визначення наявного рівня наскрізних умінь в учнів класу після початкової школи. Узгодження переліку наскрізних умінь для формування яких потрібна особлива увага в цьому семестрі/півріччі. Алгоритм відстеження змін у навчанні учнів. |
Розробка навчальних програм. Розробка чек-листів для самооцінювання та взаємооцінювання. Розробка календарних планів з урахуванням горизонтальної інтеграції. Розробка алгоритму реалізації діяльнісного підходу. Взаємовідвідування уроків. Відстеження змін у навчання учнів. Корегування алгоритмів і кейсів оцінювання.
|