Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Лугинської селищної ради
Міністерство освіти
і науки України
 

Випробування другого туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»

Дата: 12.02.2021 12:56
Кількість переглядів: 26

Організація та проведення другого туру конкурсу

 

Другий тур конкурсу буде проходити в  два етапи (відбірковий та фінальний) в очному режимі, ураховуючи епідеміологічну ситуацію в регіоні.

  1. Термін проведення другого туру: лютий 2021 року. Дати проведення будуть повідомлені пізніше.

 

Місце проведення другого туру всеукраїнського конкурсу

«Учитель року – 2021»

 

Номінація

Заклад освіти

Математика

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 міста Житомира

Українська мова та література

Житомирська міська гімназія №3

Керівник закладу освіти

Житомирський обласний ліцей Житомирської обласної ради

Трудове навчання

Житомирська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №16

 

Конкурсні випробування другого туру конкурсу (опис додається) у номінації:

«Керівник закладу освіти» «Освітній проєкт», «Управлінська задача» - відбірковий етап; «Управлінський практикум», «Фасилітаційна сесія» - фінальний етап.

«Математика» «Дистанційний урок», «Контрольна робота» - відбірковий етап; «Методичний практикум», «Урок» - фінальний етап;

«Трудове навчання» «Дистанційний урок», «Дорожня карта творчого проєкту» - відбірковий етап; «Методичний практикум», «Урок» - фінальний етап;

«Українська мова та література» «Аналіз поетичного твору», «Дистанційний урок» - відбірковий етап; «Творча робота», «Урок» - фінальний етап.

Теми, завдання, питання конкурсних випробувань визначаються головою журі, який забезпечує секретність завдань конкурсних випробувань до моменту їх оприлюднення.

Учасники у номінаціях «Математика», «Українська мова та література», «Трудове навчання» до 8 лютого 2021 року надсилають запис конкурсного випробування «Дистанційний урок». 

 

Випробування другого туру

всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»

 

Номінація «Керівник закладу освіти»

 

Конкурсне випробування «Управлінський практикум»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу теоретичних знань і практичних навичок з прийняття управлінських рішень.

Формат: представлення управлінського рішення щодо розвитку закладу на основі виконаного аналізу кейсу закладу (тип, рівень освіти, умови діяльності, фінансування, місцезнаходження, освітня програма тощо) з використанням методів ситуаційного аналізу.

Кейс закладу визначається окремо для кожного учасника/учасниці шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше 2 годин.

Тривалість виступу – до 15 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: здатність до аналітичної діяльності; вміння генерувати нову інформацію у вигляді управлінського рішення; оптимальність, ефективність та результативність пропонованого управлінського рішення; обґрунтованість позиції та лаконічність відповідей.

 

Конкурсне випробування «Управлінська задача»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу рівня володіння сучасними алгоритмами і способами розв’язання управлінських задач.

Формат: письмова робота з розв’язання ситуаційних управлінських задач.

Ситуаційні задачі (не менше трьох), однакові для усіх конкурсантів, визначаються шляхом жеребкування.

Тривалість виконання – не менше 2 годин.

Для оцінювання роботи шифруються.

Оцінюється: уміння оперувати комплексом професійних знань, необхідних для розв’язання певної ситуації; ефективність, доцільність, оптимальність запропонованих шляхів розв'язання ситуацій, аргументованість рішення, лаконічність викладу.

 

Конкурсне випробування «Фасилітаційна сесія»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу готовності здійснювати фасилітацію проблемної теми.

Формат: проведення фасилітаційної сесії за участі педагогів або студентів.

Тема фасилітаційної сесії визначається окремо для кожного учасника/учасниці шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше доби.

Тривалість заходу – до 40 хвилин.

Оцінюється: демократичність та ефективність управління заходом; налагодження продуктивної взаємодії; мотивація та активізація роботи учасників заходу; організація колективного обговорення проблемних питань; створення комфортних умов для співпраці; оригінальність та оптимальність форми проведення заходу.

 

 

Конкурсне випробування «Освітній проєкт»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу навичок із розроблення та реалізації освітнього проєкту.

Формат: підготовка технологічної карти освітнього проєкту та його презентація.

Проблема, на вирішення якої буде спрямований проєкт, визначається шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше 2 годин.

Тривалість виступу з презентацією проєкту – до 20 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: чіткість, конкретність, виразність формулювань; повнота інформації про проєкт; відповідність змісту складових проєкту цілям і завданням; логічність та послідовність етапів, заходів і дій проєкту, реальність умов їх виконання; наявність процедур контролю за виконанням проєкту; визначення якісних або кількісних показників очікуваних результатів; уміння презентувати освітній проєкт.

 

Номінація «Математика»

 

Конкурсне випробування «Дистанційний урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації освітнього процесу в дистанційному режимі.

Тема уроку обирається учасником самостійно.

Учасник/учасниця конкурсу надає журі разом з записом дистанційного уроку:

1) технологічну карту уроку, де відображено тему, мету та завдання уроку; етапи уроку; діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні ресурси (ЕОР), що використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів; способи оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;

2) інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів виконання;

3) перелік завдань для опрацювання учнями.

Тривалість уроку – 30 хвилин, запитання журі (в очному режимі) – до 5 хвилин.

Оцінюється: фахове знання предмета, методична компетентність; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності; організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування освітніх потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР, інтерактивних вправ.

 

Конкурсне випробування «Контрольна робота»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу рівня знаннєвої складової професійної компетентності.

Формат: розв’язування задач підвищеної складності з геометрії, алгебри і початків аналізу.

Тривалість виконання – не менше 2 годин.

Для оцінювання роботи шифруються.

 

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу методичної компетентності.

Формат: виконання методичних завдань:

1) створення на основі запропонованої задачі трьох нових задач різних рівнів складності та визначення для кожної з них дидактичної цінності (функції);

2) перевірка і оцінювання запропонованого розв’язання задачі віртуальним учнем, надання рекомендацій щодо роботи над допущеними помилками;

3) надання рекомендацій вчителю й учням щодо опрацювання навчальної теми.

Кейс конкурсного випробування (задача; розв’язок задачі, виконаний віртуальним учнем; навчальна тема) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше 2 годин.

Тривалість виступу – до 15 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється:

завдання 1 – здатність до продукування альтернативних дидактичних матеріалів; спрямованість створених дидактичних матеріалів на формування міжпредметних компетентностей та практичних навичок в учнів; уміння визначати функцію та місце в навчальній програмі дидактичного матеріалу; гнучкість педагогічного мислення вчителя;

завдання 2 – рівень фахової компетентності (виявлення повної кількості допущених помилок); уміння організовувати корекційну освітню діяльність; доцільність пропонованих методів, форм роботи; урахування попередньо вивченого матеріалу; здатність до розроблення індивідуальної освітньої траєкторії учня;

завдання 3 – здатність до продукування методичних матеріалів для педагогів та учнів; практична спрямованість матеріалів; доцільність пропонованих вчителю методів, прийомів, форм роботи; доцільність пропонованих учням порядку та способів опрацювання навчальної теми; зв’язок з попередньо вивченим матеріалом.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності.

Формат: проведення уроку в 5–11 класах.

Кейс конкурсного випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше доби.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи, професійні якості вчителя.

 

Номінація «Трудове навчання»

 

Конкурсне випробування «Дистанційний урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації освітнього процесу в дистанційному режимі.

Тема уроку обирається учасником самостійно.

Учасник/учасниця конкурсу надає журі разом з записом дистанційного уроку:

1) технологічну карту уроку, де відображено: тему, мету та завдання уроку; етапи уроку; діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні ресурси (ЕОР), що використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів; способи оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;

2) інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів виконання;

3) перелік завдань для опрацювання учнями.

Тривалість уроку – 30 хвилин, запитання журі (в очному режимі) – до 5 хвилин.

Оцінюється: фахове знання предмета, методична компетентність; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності; організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування освітніх потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР, інтерактивних вправ.

 

Конкурсне випробування «Дорожня карта творчого проєкту»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу вміння організовувати проєктно-технологічну діяльність учнів.

Формат: розроблення дорожньої карти творчого учнівського проєкту із зазначенням методичних підходів до його реалізації.

Форма виконання завдання – демонстраційна (учасник/учасниця може використати найбільш зручний спосіб презентації власного творчого задуму).

Тема проєкту визначається журі для кожного учасника/учасниці конкурсу.

Тривалість підготовки – не менше 2 годин.

Тривалість виступу – до 15 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: дотримання структури проєкту; відповідність змісту діяльності учасників проєкту результатам; доцільність використання методів і засобів, оригінальність методичного супроводу проєкту; навчальна цінність, компетентнісний і виховний потенціал проєкту; здатність конкурсанта реалізовувати в учнівському проєкті власні педагогічну ідею та методичні підходи.

 

Конкурсне випробування «Методичний практикум»

                    

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу методичної компетентності.

Формат: розроблення інтерактивних дидактичних матеріалів (крім матеріалів для самоконтролю учнів) з використанням зручних для учасника онлайн та офлайн сервісів.

Тривалість виконання – не менше 2 годин.

Для оцінювання роботи шифруються.

Оцінюється: доцільність розроблених матеріалів у контексті теми та мети уроку, якість підготовленого матеріалу, зручність та доступність у використанні матеріалів учнями, відповідність принципам навчання, віковим і психологічним особливостям учнів.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності.

Формат: проведення уроку в 5–9 класах.

Кейс конкурсного випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше доби.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи, професійні якості вчителя.

 

Номінація «Українська мова та література»

 

Конкурсне випробування «Аналіз поетичного твору»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації аналізу та інтерпретації поетичного твору.

Формат: проведення фрагменту уроку.

Поетичний твір визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше 2 годин.

Тривалість виступу – до 15 хвилин, запитання журі – до 5 хвилин.

Оцінюється: володіння методиками аналізу та інтерпретації поетичного твору; формування ключових та предметних компетентностей учнів, реалізація наскрізних змістових ліній; доцільність та оптимальність обраних методів, прийомів, способів та засобів; творчий підхід до формату проведення аналізу, візуалізації матеріалу тощо.

 

Конкурсне випробування «Дистанційний урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності з організації освітнього процесу в дистанційному режимі.

Тема уроку обирається учасником самостійно.

Учасник/учасниця конкурсу надає журі разом з записом дистанційного уроку:

1) технологічну карту уроку, де відображено: тему, мету та завдання уроку; етапи уроку; діяльність вчителя та учнів на кожному етапі уроку; електронні освітні ресурси (ЕОР), що використовуються на уроці або під час самостійної роботи учнів; способи оцінювання діяльності учнів та форми зворотного зв’язку;

2) інструкції учням з опрацювання теоретичного матеріалу та виконання завдань із зазначенням очікуваних результатів, яких має досягти учень, та дедлайнів виконання;

3) перелік завдань для опрацювання учнями.

Тривалість уроку – 30 хвилин, запитання журі (в очному режимі) – до 5 хвилин.

Оцінюється: фахове знання предмета, методична компетентність; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній; активізація пізнавального інтересу учнів, стимулювання самостійності та організація самостійної діяльності; організація навчальної взаємодії та зворотного зв’язку; урахування освітніх потреб учнів, диференціація навчальних завдань; доступність та якість дидактичного, ілюстративного, інструктивного матеріалу; доцільність вибору цифрових технологій, раціональність використання мультимедійних технологій, ЕОР, інтерактивних вправ.

 

Конкурсне випробування «Творча робота»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу рівня знаннєвої складової професійної компетентності.

Формат: написання есе.

Тема есе, однакова для усіх конкурсантів.

Тривалість виконання – не менше 2 годин.

Для оцінювання роботи шифруються.

 

Конкурсне випробування «Урок»

 

Мета: демонстрація учасником/учасницею конкурсу педагогічної майстерності.

Формат: проведення уроку в 5–11 класах.

Кейс конкурсного випробування (клас, тема уроку) визначається окремо для кожного учасника/учасниці конкурсу шляхом жеребкування.

Тривалість підготовки – не менше доби.

Оцінюється: знання предмета, методична компетентність, науковість, творчий підхід; спрямованість на формування цілісності знань, предметних та ключових компетентностей, цінностей і ставлень; реалізація наскрізних змістових ліній, результативність та доцільність використаних методів, засобів і форм роботи, професійні якості вчителя.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень