Вступна кампанія - 2020: гарячі лінії з питань вступу
Розпочали роботу консультативні лінії та приймальня громадян щодо проведення вступної кампанії в 2020 році.
Консультативні лінії допомагають отримати відповіді щодо проведення вступної кампанії, зокрема, реєстрації електронних кабінетів та подання заяв, сертифікатів ЗНО, надання пільг тощо.
Для кожної категорії запитань працюватимуть телефонні лінії в Міністерстві освіти і науки, Урядовому контактному центрі, ДП «Інфоресурс», Державній службі якості освіти:
Гаряча лінія МОН — 0 800 50 45 70 (БЕЗКОШТОВНО!);
Урядовий контактний центр — 1545;
Для вступників з ТОТ — 0 800 50 44 25;
Щодо роботи електронних кабінетів та подання електронних заяв:
- +38 (044) 290-18-13;
- +38 (095) 281-13-54;
- +38 (067) 551-24-74;
- +38 (093) 342-38-63.
Питання щодо документів про повну загальну середню освіту:
- +38 (044) 481-47-67
Питання щодо сертифікатів ЗНО:
- +38 (044) 486-09-62
Вступ до закладів професійної освіти:
- +38 (044) 287-89-14
З питань порушення вимог законодавства та запобігання порушень прав на вступ до закладів освіти:
- +38 (044) 236 33 58;
- +38 (044) 236 34 31.
Приймальня громадян працюватиме у приміщенні Міністерства освіти і науки за адресою м. Київ, бул. Шевченка, 16, каб. 401 у пн-чт 9:00 – 18:00, у пт 9:00 – 16:45.